Re: Ktora karte graficzna polecicie?

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 01:58:51 MET

On Fri, 9 Feb 2001 22:32:32 +0100, "Piotr Piekarski"
<chemik333@poczta.onet.pl> wrote:

>Dzieki za wszystkie uwagi.
>Raczej sie juz zdecydowalem na tego Herculesa MX.

:)))))

>TV-out sie raczej przyda, wiec kupie karte z nim.
Napisze ile zaplaciles, bo ja ostatniio na gieldzie nie moglem
znalezc.

> Plyta Soltek SL-65FVB (takie to nijakie... niestety AGP tylko *2 :((( )
Duzo nie tracisz.

> 64 MB RAM
Mogloby byc wiecej - tym bardziej ze dzisiaj pamieci sa tanie jak
barszcz.

>ps2.: ponoc na wiekszych monitorach (np. 17") pixelview MX i WinFast MX daja
>kiepski obraz. Czy ten Herkules MX tez sie tak zachowuje?
Na niezlej 17' mam 1280x1024 na Herculesie i jest tylko odrobine orzej
niz na starym dobrym Diammond Viper550 - czyli calkiem ladnie - na
pewno ladniej niz na Winfascie (pixela nie testowalem)

Pozdrowka
GLide