Re: Problem z voodoo 2

Autor: Zbigniew Sokołowski <zbsokol_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 00:16:49 MET

Problem jest taki, że V2 gryzie się ze strownikami od V1, to raz poczytaj
sobie v2auto, w sterownikach, wydajność V2 jest dużo większa od V1, ostatnio
testowałem po koleji V1, V2, V3 jednego dnia na jednym kompie różnice są
znaczne, każda generacja, to duży skok. Jeśli nie wierzysz urom sobie Unreal
z najnowszym patchem.

Pozdrawiam

--
Zbigniew Sokołowski