Re: Złom sprzedawany w Polce :-<

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 23:54:50 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 9 Feb 2001 17:41:09 +0100
is the real date, "Tomek Te vel Neas"
<moj.em@il.znajdziesz.w.sygnaturce> has written something quite wise.
But he wasn`t the one.

> Popieram. Od ponad dwóch lat mam Teac'a 32x (CD-532E-A wtedy taki był
>najszybszy :>) i nie mam z nim absolutnie żadnych problemów.

Ja dla swietego spokoju obnizylem sobie w moim predkosc do 16X (na
stale), i poza dosyc dlugim okresem rozpoznawania plytek nie mam do
niego absolutnie zastrzezen. Prze 32X troche szarpal plytka, ale przy
16X jest to "najspokojniejszy", najbardziej rowno czytajacy naped,
jaki mialem. Mam nadzieje, ze dozyje mi do emeryturki :-))))

[CUT]

> Dodam, że wcześniej używałem Nec'a 8x i po zmianie na tego Teaca NAPRAWDĘ
>było czuć że jest kilkukrotnie szybszy. :] Tyle tylko że jest on dosyć
>głośny, ale taką wadę ma chyba większość CD.

Po obnizeniu predkosci z 32 na 16X, poziom halasu spadl dramatycznie.
A wydajnosc nie :-)))))

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.