pytanie o bios

Autor: Tobiash <tobiash_at_priv1.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 23:36:14 MET

witam.
posiadam plyte a-trend 6310M na 440ZX i mysle o zmianie procka
mam 333 celka a to juz malo na dzisiejsze czasy
ale plyta pozwala celki do 400 tylko wsadzic
pomyslalem ze update biosu moze cos zmienic
znalazlem jakis bios (ja mam ten 'oryginalny' jeszcze) do tej plyty ale nie
ma przy nim zadnego opisu
co daje , co zmienia
to jak poznam ?
poza tym czy celerony 2 maja wymagania prodowe jak p3,p2 czy celerony1 ???
czy moja plyta wogole zechce z nimi wspolpracowac ?

prosze o porade
odpowiedz na priv mile widziana - tobiash@poczta.onet.pl
z gory dzieki

Pozdrawiam.