Re: Stabilnosc Durona tudziez Athlona

Autor: Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 20:39:40 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Piotr Pawlow poderwany wena
niewiadomego pochodzenia napisal cos takiego....
: > Tak. W tym przypadku Pan Witold ma racje.

Tylko nie 'pan' ;)

: Chcialem ostatnio zmienic
: > mojego 17GB quantuma na 20GB fujitsu,

chwilka - 17gb tio juz malo? nie lepiej go zostawic i miec dwa? :)

: wiec wlozylem do kieszeni i
: > zaczalem dzielic na partycje i przy formatowaniu od 83% w gore same
: > bady mimo tego
:
: O! Miałem dokładnie to samo, tyle że wymieniałem Seagate'a 8G na
: Fujitsu 20G.

rowniez - po co wymieniac? 8gb jest spoko na system (klastry jeszcze
4kB), nowy dysk na pliki typu mp3, *.avi itp :)

: Przy 80% dostał "czkawki" i dalej miał same bady. A po
: resecie to już go wogóle nie było widać. Zaczał ponownie działać
: dopiero jak ostygł. Generalnie to na kilka dysków tej firmy z którymi
: miałem stycznosć, 3 miały problemy z temperatura.

hmmm... co do temperatury to nei wiem... az tak sie grzac to cyba nie...
albo ja jestem zacofany. ja mowie o modelach 5400 rpm :) z takimi mialem
stycznosc "dotykowa" i sie nie grzaly :)

: (PS. Ja tam lubię Seagate'y :-)

Ja tez :o) Jakos sie przywiazalem do nich :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack@tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|