Re: Z³om sprzedawany w Polce :-<

Autor: <demoman_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 14:30:27 MET

> Osoby zielone powinny napsiac na grupe CO maja upic i by sie
> dowidzialy ze w gre wchodzi jedynie Teac 40x :)

pyta³em siê o ten napêd.

W mie¶cie w którym mieszkam nie mieli takiego w ofercie a w zaprzyja¼nionym
sklepie mieli taki w cenniku.
Jednakze po wykonaniu telefonu do hurtowni sprzedawca dowiedzia³ siê ¿e nie ma
szans na ten czytnik bo ich ju¿ nie bedzie w sprzeda¿y.

Zosta³em wiêc "skazany" na Samsunga , Creative lub LG.

Wybra³em Creative ze wzgledu na dobr± opnniê mojego znajomegoa (ma sklek
komputerowy) oraz dobre wyniki wg pc.com.pl.
Dodatkow± zachêta by³a w³asnie 2 letnia gwarancja.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl