Problem z polaczenie po LPT

Autor: Maciej <mcleo_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 13:19:42 MET

Witam!
Mam maly problem z laczeniem dwoch PC po kablu rownoleglym (LPT)pod
Win98.
Jedne wiadomo host, drugi jako gosc, poloczenie zaostaje nawiazane.
Gosc zaczyna szukac udostepnionych katalogow (dyski i katalogi sš
udostępnione!) i nic nie znajduje.
W tym momencie pyta o nazwe drugiego kompa, dostaje ja i o chwili
twierdzi, ze ni moze go znalezc.
Oba kompy gadaja ze soba, ale mimo to sie nie widza.
Zasoby sa udostepnione.
W domu dzieje sie podobnie, ale tam najpierw nie znajduje
udostepnionych folderow, potem pyta o nazwe hosta - dostaje ja i nagle
wyskakuje okienko z zawartoscia hosta (ale tez ruszyla za dopiero za
ktoryms razem).
Gdzie moze byc problem?

Maciej

\ Maciej Lewandowski	 \