Re: Glosny HDD po uzyciu Partition Magic.

Autor: DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 22:37:53 MET

"Michal" <hejtoja@pro1.promail.pl> wrote in message news:95t15a$r1u$1@news.tpi.pl...
> Hi,
>
> Pomocy, cos skrzanilem ale nie wiem co:
> Podzielilem dysk programem PqMagic5 i teraz chodzi jak traktor, wczesniej
> chodzil cicho(i szybciej). Usunalem wszystkie partycje tym razem uzylem
> Fdiska i zrobilem wszystko od nowa ale dysk nadal warczy. Identyczny podzial
> na drugim takim samym dysku nie spowodowal warczenia ale uzylem tylko
> Fdiska czyli winny PM? Czy popsulem dysk, jak to naprawic?
Partition Magic nie działa na niskim poziomie - odwołuje się tylko do
"standardowych" opcji dysku ...
Uszkodzić raczej nie mogłeś - jak nie rzucałeś tym dyskiem ;>>
Weź usuń wszystkie partycje i zobacz jak chodzi na jednej ...
(bo podział na partycje wymusza większe manewry głowicy - a to ona daje
taki zgrzyt w dysku ...)

pozdrawiam,

--
DooMiniK (bachus)