Re: Jaka karta graficzna?

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 09:42:51 MET

> Oj MGB wybrzydzasz...

> A ja Ci powiem, ze w pewnym sensie mnie zaskoczyl - pamieci Samsunga
> 5.5ns. Ciekawe jak sie kreca.

> No tak gdyby mial lepszy braz....

> A co w nim takiego rewelacyjnego oprocz ceny? DDR na magistrali 6bit?
> Imo lepsza akosc obrazu dawaly creativy na TNT1. Niestety pogorszylo
> im sie.
>
> Moze gdzies znajdzie Herculesa Propheta2 MX - szybki i z dobrym
> obrazem. Ja za swojego bez TV out dalem 500, ale afair byly tez z
> 'TVoutem'.
>
> Pozdrawiam
> [...]
Kalega słusznie poleca Herculesa bardzo dobre karty graficzne, solidne - goraco
polecam. Kwesti powaznym zastanowieniom poddaj zakup Ge-Force 2 no bo czy jest
wart takiej ceny może lepiej Ge-Forca 1. Czy tak bardzo ci zależy na TV-out
bedxziesz to wykozystywal? - jak nie to nie warto przeplacac
Pozdrawiam
adadur