win 2000 na swiezym kompie

Autor: Wozik <wozik_at_intercafe.com.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 08:23:49 MET

Witam!

Mam nstępujący problem. Po złożeniu komputera i sformatowaniu dysku
instalator Windows 2000 krzyczy, że dysk C zdaje się być niesformatowany.
Nie mogę zainstalować systemu. Windows Millennium poszedł bez problemu i
zrobiłem upgrade do Windows 2000 z jego poziomu. Ale ja tak nie chcę! Chcę
Win 2000 na czyściutki dysk.

Płyta Abit BE 6 II, dysk podłączałem pod ATA100, a także pod IDE. Czy
spotkał się ktoś z czymś takim i wie jak temu zaradzić?

--
wozik@thor.intercafe.com.pl
tHe sTaGe dIVinG cLUb