Re: ABit BE6 + RAM 100 & 133

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 07:13:46 MET

Użytkownik Sierus <Sierus@go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95v7lb$1c$1@news.tpi.pl...
> Witam
> Czy sa jakies problemy z mieszaniem 2 * DIMM 64 MB,
> jedna 100 i jedna 133 na BE6?
>
> W zasadzie to nie powinno byc, ale pytam bo wiara w sklepie
> zazwyczaj nigdy nic nie wie, a mi sie nie chce pozniej kombinowac
> ze sprzedaza pamieci.

No więc fakt że jedna chodzi na 100 a druga na 133 nie ma tu wielkiego
znaczenia (obie pójdą tak jak ustawiony jest procesor)
ale czasem bywa tak że jedna kość z drugą nie bardzo współpracuje (jeśli są
z różnych żródeł różnych producentów itp. - ale to wyjątki)
a........... najlepiej jak by się dało zrobić tak opchnąć ta 100 i kupić
jedną 133MHz 128MB