Re: Grafa PCI - pilne !

Autor: Marcin Folek <kelof_at__!_home.com>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 21:07:50 MET

In article <40a1.00000005.3a825f77@newsgate.onet.pl>,
korkodylek@poczta.onet.pl wrote:
> I nie musze nic przestawiac poprostu wsadzam i sie uruchomi tak ?
Pewnie, ze musi.. cudow nie ma, tylko potem musisz doinstalowac
sterowniki w systemie ktory uzywasz, bo zostaniesz z 16kolorowym trybem
vga.. Problem moze byc tylko z plytami ze zinstegrowanym chipem
graficznym, wtedy trzeba wylaczyc taka karte w biosie/zworka na plycie,
albo ustawic, ktora bedzie domyslnie uruchamiana.
Sam uzywam TNT pci, chociaz na plycie mam zintegrowane ati rage pro (agp
2x, to cudo ma 'az' 2MB pamieci)...

--
Kelof -> cs993373@ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming