Re: Asus P2B i PIII - czy to dziala?

Autor: Jacek Kauch <jacek.kauch_at_element.tpi.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 19:19:38 MET

"Mariusz Szulc" <mariusz.szulc@wp.pl> wrote in message
news:95ufcc$kke$1@i26.srv.wp-sa.pl...
> Mam pytanie - czy P2B moze wspolpracować z PIII? Bo na stronie producenta
jest
> napisane, ze plyta ta dziala do PII 450. Ale patrzac na zworki mozna nawet
zaladowac
> 1GHz bo max mnoznik to 8 a taktowanie 133. Bios upgradowalem na najnowszy
1012 zeby nie
> bylo mozliwosci. A ze mam tylko PII 300 mysle na zmianie tylko nie wiem
czy PIII
> pojdzie. Prosze o odpowiedz

sprawdź najpierw revision płyty jesli ma wcześniejszy niż 1.04 to
kwalifikuje się do wymiany ponieważ wszystkie poniżej 1.04 mają fabryczny
błąd w zasilaniu proca i jakiegoś tam mostu (północnego?). Objawia się to
tym, że w Photoshopie czy innej aplikacji graficznej następuje totalny zwis
komputera - niekoniecznie od razu. Tylko twardy reset. A do P2B można chyba
600 MHz P3 wcisnąć na setce szynie.

Pozdrawiam
JK