Re: Prosze o rade jakie dyski 40GB są teraz na topie ?

Autor: Roy <krzyrem_at_kki.net.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 15:47:14 MET

W niemieckim chipe z lutego poddali testom ze 30hd - jezeli chodzi o osiagi
to najlepsze byly IMB serii DTLA 3070XX zarowno o pojemnosci 30 jak i 45 mb
, potem cala reszta. Jezeli chodzi zas o cene/ mozliwosci to najlepiej
wypadly Fujitsu 7200 te najnowsze. Z reszta kiepsciutko - b. slabo wypadl
Seagate U5 zdaje sie - napisali ze wolny i glosny. B. ciche sa Fujitsu,
Maxtory ale niestety nie mam tego testu przy sobie a oznaczen nie pamietam.
Pisz na priva jak bede w centrum herdera to zobacze co cie interesuje
Pzdr
Roy