Re: Nie KUPUJCIE DVD lub CD lg :-<

Autor: Konrad Urbanski <urbanski_at_sol.put.poznan.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 14:05:29 MET

Ja kupilem DVD. Pierwszy egzemplarz szybko wrocil do sklepu, bo nie
czytal *oryginalnych* plyt. CDR owszem, oryginaly nie. Kolejny dziala
(jak na razie) przyzwoicie.
Poza tym, w firmie dziala wiele napedow CD od LG i nie ma z nimi
problemow.
Ale moj stary CD Samsung bardziej mi podchodzil - szybciej reagowal na
zadanie otwarcia, szybciej rozpoznawal plyty i nie mieszal tak
twardzielem przy otwieraniu i zamykaniu kieszeni. A poza tym, sie do
niego... przywiazalem, 7 lat przeszlo jak z bicza strzelil... ;-)

Konrad