Re: 2 x mouse - da sie podlaczyc jednoczesnie ?

Autor: DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 20:26:45 MET

"Cogito Ergo Sum" <salve@wp.pl> wrote in message news:95rqua$ib3$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam wszystkich
> Mam pewien problem - czy istnieje mozliwosc podlaczenia i korzystania 2
> myszek ( 1 - PS2, 2- szeregowa) pod Windows 98/Me ?
> Jesli tak, to w jaki sposob to zrobic? Bede wdzieczny za kazda pomoc. Sprawa
> jest dosc wazna.
Kurcze - sprzętowo nie ma problemu ...
Zastanawiam się, czy sterownik wyrobi ...
IMHO Windows jest ledwo przygotowany do jednej myszki (co też
dla niego spory problem) a co dopiero dwie ;-)))
Nie mam możliwości sprawdzić, no ale:
- podłącz pierwszą mysz (spraw, by działała ...)
- wyłącz ją w danym profilu sprzętowym
- odłącz pierwszą i podłącz drugą ...
- zainstaluj
- zobacz co się stanie, gdy odpalisz obie myszki ;)))

ps. w DOSie dwie myszki to nie był problem - Settlers'y na dwie osoby ;>>>

pozdrawiam,

--
DooMiniK (bachus)
mailto:bachus20@wp.pl