Re: NERO, TEAC 4x4 i predkosc zapisu

Autor: Remigiusz Weska <rew_at_simple.com.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 11:40:15 MET

Dziwne ze po restarcie, u mnie (RICOH) zalezy
wszystko od plyty CD-R/RW niektore da sie zapisac x8 niektore x4 inne x2
przewaznie x2 zapisuje mi BTC (RW) - chociaz na plytach jest co innego
napisane. Z plytami innych producentow raczej nie ma problemu.

Remek
rweska@ajax.umcs.lublin.pl

Uzytkownik "Tomasz Bryja" <tommyREMOVEIT@post.pl> napisal w wiadomosci

http://trantor.dhs.org ]