Re: Co wybrac: riva tnt2 pro, czy gforce 2 mx?

Autor: Vetch <no_at_e.mail.available>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 11:10:55 MET

Witam !

Użytkownik "Remigiusz Franek" <remigiusz.franek@hogart.com.pl> napisał w
wiadomości news:95tphf$m0r$1@news.tpi.pl...

> Chyba zartujesz, caly czas pracuje na Radeonie ViVo pod w2k i nie
> przypominam sobie abym mial kiedykowliek zwis a Ty mowisz o zwisach co 10
> minut. Przetestuj sam a dopiero pozniej dawaj takie durne komentarze.

Sorry, zapomniałem dopisać że chodziło mi o karty w przedziałe cenowym
GeForce2 MX, czyli ATI
z ukladem Rage128GL, PRO, także wersja VIVO.
Przetestowałem kilka z nich i podtrzymuję swoje zdanie - karty ATI z chipem
rage, nie nadają się do Win2K, a do gier szczególnie.
To skandal żeby do dziś nie było sterów do ATI 'full suported'. Win2K jest
już ponad rok na rynku...

> Ati ma moze kiepskie stery pod w2k ale tylko jesli chodzi o gry, z drugiej
strony
> jesli ktos potrzebuje systemu do gier to nie instaluje w2k.

ja potrzebuję - gram na swoim GeForce2 MX w gry i jednocześnie piszę
programy...
Zresztą czasy panowania rodziny Win9X już mijają.
Niedługo wejdzie Whistler i jeśli ATI nadal nie będzie potrafiło napisać
porządnych sterów do Win2K (vide ATI MAXX), to podzieli los 3dfx'a.
Tak więc uważam że zakup ATI nie jest przyszłościowy - firma po prostu nie
potrafi zadbać o klienta.

> Na pewno super dobra jakosciowo ???

czy widziałeś tę kartę chociaż na oczy ?
Co więcej, testowałeś ?

> Nie polecilbym tej karty nikomu kto ma choc troche lepszy monitor.

mam NEC FE700 - nie najlepszy, ale obraz jest stabilny, ostry i wyraźny -
pracuję w 1024x768@75Hz.
Wcześniej testowałem gigabyte riva tnt2 i creative geforce2 MX- niestety bez
tvout.
Zostałem przy Prolinku - obraz ten sam, a tvout chodzi extra.

BTW: nadal nie ma pełnych i stabilnych sterowników do Radeona, wspierających
DirectX8...
No comments...

--
---