Re: Nie KUPUJCIE DVD lub CD lg :-<

Autor: Wojciech Oziminski <wojozim_at_il.waw.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 10:05:30 MET

> A co do LG to bardzo się zraziłem do tej firmy i nic już nie kupię tej
marki :-<

Stary, z tym LG to musiales miec pecha. Przez moje lapy przeiwnely sie
dziesiatki napedow LG 32x,48x,52x ( jestem adminem ) i nigdy nie bylo z nimi
problemow. Odwrotnie z 52x Creative ktorych pare kupilismy i wiecej ich nie
chce widziec bo sie "dziwnie" zachowywaly. A to nie chcialy czytac plyt CD/
bledy odczytu a to jakies szalenie dlugie czasy dostepu ... Kumpel kupil
ostatnio nagrywarke LG ( ta najtansza ok. 600 PLN ) i jest bardzo
zadowolony. Ja w robocie mam w kompie naped LG 52x. Jak chcesz miec
zaje*$&&%* naped CD/DVD to sobie fundnij Pioneera DVD115S .
Ale chyba najekonomiczniejszy zwlaszcza jak nie chcesz DVD jest LG 52x -
szybki, cichy i bezproblemowy.

--
Wojtek.
P.S. Ja niestety juz jakis czas temu przekonalem sie, ze "nie wszystko zloto