Re: >>> WIRUS: Win95.CIH.1003 <<<

Autor: Marek <marekn_at_poland.com>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 09:55:33 MET

Bezposrednio z internetu skanuje Mks_vir.Musisz wejsc na strone Mks-a.
Jezeli nie mozesz poradzic sobie z Win95.CIH mks-em z pod windows musisz
uruchomic Mks_vir w DOS-sie. Wtedy napewno usunie wszystkie wiruchy. No
chyba ze masz bardzo stara wersje Mks-a.
Wtedy jedyne wyjscie to zalatwic nowa. Mks na pewno usuwa tego wirusa
To powodzenia
marekn@poland.com

Użytkownik <bartekbravo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> Mam prośbę o pomoc. Mam na kompie baaaaaardzo dużo tych wirusów. Złapałem
je
> prawdopodobnie w sieci. Nie wiem jak je usunąć. Infekują wszystkie pliki
exe.
> Jeśli znacie jakiegoś antywira, którym mógłbym je zwalczyć dajcie znać.
Aha