Re: Czy kupic taki komputerek ?

Autor: Remigiusz Franek <remigiusz.franek_at_hogart.com.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 09:40:34 MET

"MGB" <mgb@poczta.onet.pl> wrote in message
news:2nb38t8qd242q1cm668s652iap7s74o54i@4ax.com...
> Hi!

> Moze Toshiba ? Ma ladna korekcje bldeow...

Asus 45x. Pomimo wszelkich roznych opinii u mnie w firmie sprawdzaja sie
doskonale. Nie nadaja sie tylko do nagrywarki ale jesli jej nie posiadasz to
polecam zamiast Teaca.

Barracuda

> Ekhem za 620 mozna kupic Seagate U5 40GB moze zmien sklep ?

Dobry pomysl. A moze dolozyc jeszcze stowke i kupic DTLA 307045 ? :-)))

> Ujdzie.

Calkiem w porzadku. Cena podobna do gieldowej.

> Dobrze. Zlozylem na niej kompa, nie ejst zle ale wole MSI.

Dokladnie.

Pozdro
Remi.