Re: Utrata gwarancji na HDD?

Autor: <gdc_at_go2.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 09:14:24 MET

On 7 Feb 2001 00:34:38 +0100, <kamilgasperowicz@poczta.onet.pl> wrote:

>Być może nie mam racji, ale skąd te otwory technologiczne i opinia szefa
>serwisu firmy Action (dystrybutora dysków WD na Polske) że dysk
>rozhermetyzowałem, a taśma jest jedynym elementem uszczelniającym??

Z tego co mi wiadomo Action nie byl i nie jest dystrybutorem dyskow na
Polske...
Odkupuje je od ktoregos z dystrybutorow; tu jest ich lista:
http://www.westerndigital.com/buy/euro-dlist.html#poland

Swoja droga dyski nowej serii WD /Protege/ nie maja juz tej delikatnej
okleiny wokol, wiec problemu takiego z nimi nie bedzie.