Re: samsung vs seagate

Autor: Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 00:09:46 MET

"Wonder" <wonder34@poczta.fm> wrote in message
news:95sh8l$f3g$1@news.tpi.pl...

> A mój Seagate 13GB po roku i dwóch miesiącach nie
> błędów, "bad sectorów" i w ogóle chodzi jak szwajcarski
> zegarek. Również stary Samsung 2GB chodzi trzy i pół roku bez
> najmniejszych problemów. Czy tylko ja mam takie wyjątkowe
> szczęście???

nie seagate nie sa zawode tez ma 13 juz troche czasu
jeszcze starusienka 2,1 ktora chodzi caly czas
dawne dzieje byla 420 i jeszcze jakis 180 bodajze
felerny byl model z guma ponoc mialy troche wytrzymalsze
ale troche nie wyszlo i byly duzo glosniejsze
no i na barracudy troche ludzi nazeka ale to troche inna sprawa
no a jesli chodzi o samsungi to sam chyba wiesz
osobiscie zle doswiatczenia to ja mialem z fujitsu
raz do jednej firmy poszlo 10 zestawow z nimi wszystkie padly
no dwom znajomy sie wysypaly ale to bylo akurat
dawno

Krzysiek