Re: DPMS - czyli jak sterowac monitorem?

Autor: Bloodhound <ANTYSPAMidsjacek_at_priv1.onet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 19:33:23 MET

(...)
> Ogólnie polega to na takim programowaniu kontrolera CRTC, aby
przestał
> wysyłać sygnały synchronizacji pionowej, poziomeh lub oba. DPMS
nie
> polega na komendach, ale tylko na obecności tych sygnałów :)
Przykład
> jest na przykład w źródłach kernela Linuxa.
(...)

Hmmm..., jjjjasne ;-) tylko jak to zrobic w Win - jest to
wykonalne w jakis rozsadny sposob?
Chodzi mi po prostu o to abym to ja decydowal w ktorym momencie
monitor ma sie wylaczyc (lub tylko wejsc w tryb DOZE) bez
brutalnego wylaczenia zasilania. Dokladnie to co potrafi
Powerstrip tylko bez reszty calego tego jego "bogactwa".

--
Pozdrawiam,
*Bloodhound*