Monitor Dell

Autor: Mis <mis_62_at_hotmail.com>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 00:04:48 MET

witam, czy ktos mial moze do czynienia z monitorem Dell D1025HE? Mam
mozliwosc kupna tego za relatywnie male pieniadze i potrzebuje porady czy
warto...... jaka jakosc obrazu - jak ogladalem to obraz byl jak zyletka, a
jak by wygladal po paru godzinach pracy? jak trwalosc? jak z wiernoscia
kolorow? i w ogole interesuja mnie wszystkie opinie - model nie jest
najnowszy choc ten egzemplarz o ktorym mowie jest nowy i ma pelna gwarancje
producenta..... (z tego co zdolalem sie dowiedzierc jest to wersja OEM
monitora Nokii).... mnie to przekonuje a jak Was????
Dzieki z gorki

Mis