Re: Monitory 19" - co wybrac???

Autor: vernet <vernet_at_kki.net.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 22:43:04 MET

Szukałem długo 19" - tki i zdecydowałem się na LG Flatron w bardzo
przyzwoitej cenie i super parametrach, ale okazało się że zaprzestano
produkcji tego modelu (podobno zrobili coś lepszego ale u nas nie ma).
Szukając dalej znalazłem NECa Multi Sync FE 950
(http://www.nec-monitory.pl/scr/SellerCataloguePage.dnd?SLR=25&UseCache=1&CA
T=&SCT=415&MainCategory=413) o bardzo przyzwoitych parametrach za 2.500 zyli
w technologi Sony Trinitron (zlikwidowano paski ktróre podobno w starszych
modelach powstały w wyniku nakładania się matryc). Uważam że jest OK.