teac bulk

Autor: dworake <dworake_at_poczta.fm>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 22:29:11 MET

Na stronie www.simmtech.pl znalazlem swoja ulubiona nagrywareczke teac
4x4x32 w cenie jak na mnie niskiej 530zl. No i oczywiscie zamierzam ja
kupic. Nie pytam was czy ona jest dobra gdyrz czytalem poprzednie posty i
wiem ze jest hiper super itd. Ale mam takie male pytanie:

1) Czy nie ma zadnych problemow z ta nagrywarka pod win2000 (nagrywanie ,
oprogramowanie)
2) Gdzie lepjej nagrywac plyty ? Win98se czy Win2000?
3)Na w/w stronie jest napisane Teac CD-RW 4x4x32 Bulk CD-W54E -co oznacza te
slowo BULK? Jakas nowsza wersja? czy tylko tak se dopisali??