Re: Cuda II :)

Autor: Stanislaw Chmielarz <stach_at_uniprojekt.com>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 20:44:47 MET

On Wed, 7 Feb 2001 17:05:56 +0100,
Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa@poczta.fm> wrote:

>Dzwonil do mnie znajomy i ma takiego problema :-)
>Ma starego kompa 486 DX2 66. Dotychczas bylo wszystko oki ale teraz dzieja
>sie cuda. To znaczy gdy przeskoczylo z 2000/01 to komputer zgupial. Z roku
>2000 przerzuca na 2094! To znaczy tak gdy w DOSie wpisze sie np. 07.02.2001

Jaki system operacyjny? Jak zegarek BIOS dziala dobrze to
najprawdopodobniej wina systemu operacyjnego (loader'a) ...
Multiuser DOS w wersji R7 pokazywal na starcie rok 2056 mimo iz BIOS
jest OK, po wpisaniu z reki dzialal poprawnie a po resecie znowu 2056
wiec sytuacja podobna do opisywanej tylko rok inny. Upgrade do R11
zalatwilo sprawe i teraz czyta poprawnie z BIOS.

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz@uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com