Odp: Bootmanager - jaki ?

Autor: Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 20:11:39 MET

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:3A7FE3B4.BDFD77D1@poczta.fm...

> Pewnie problem z numerem partycji. Ja dochodziłem "ręcznie" zrobiłem
> konfig dla 1 - partycja 1, 2 - partycja 2 itd. Potem próbowałem
> zbootować wszystko po kolei i dowiedziałem się, która partycja ma jaki
> numerek. Kolejność nie zgadza się z tym, co pokazuje np. PQM.

Tak sie sklada ze to nie jest napewno to, poniewaz doskonale wiem gdzie co i
jak jest na dysku.

Zreszta w jednym i w drugim dysku partycje (Win98 + DOS/Novell) sa primary i
do tego pierwsze.

Maciej Machacz | mailto:xenes@ds13.agh.edu.pl | ICQ:54914949
GCM d- s-:- a-- C+++ UL++++$ P++ L+++ E---- W++ N+++ !o K? w
O-- !M V- PS PE+ Y? PGP- t+ 5 X R tv b++ D? D+ G++ e h r y+