Re: 2 x mouse - da sie podlaczyc jednoczesnie ?

Autor: <wesul_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 19:40:56 MET

> Witam wszystkich
> Mam pewien problem - czy istnieje mozliwosc podlaczenia i korzystania  2
> myszek ( 1 - PS2, 2- szeregowa) pod Windows 98/Me ?
> Jesli tak, to w jaki sposob to zrobic? Bede wdzieczny za kazda pomoc. Sprawa
> jest dosc wazna.
> Z gory dziekuje

Nie wiem jak sprawa wygląda w Win ME, ale w 98 na pewno da się to zrobić.
Wiem, bo sam miałem 2 myszy w swoim kompie, ale tylko dlatego, że nie chciało
mi się odłączać starej która już dogorywała. O ile pamiętam to z instalacją nie
było z tym żadnych problemów i obie myszki działały poprawnie :)
Pozdrawiam: wesul@poczta.onet.pl