Re: DIVX - ręce opadają

Autor: Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 15:25:16 MET

Dodam jeszcze, że zaobserwowałem dziwne dla mnie zjawisko.

Film w okienku praktycznie się nie odtwarza. Sekunda filmu, sekunda
przeskoku. I taka szarpanina w kółko.
Nawet przy bardzo proste scenie (wyświetlanie animacji Touchstone Pictures,
czy podobnych, prawie statycznych scenach).

Film wyświetlany pełnoekranowo chodzi w miarę płynnie, tylko następują
denerwujące przeskoki np, przy obrocie głowy postaci w dialogach itp.
Ale to i tak kolosalna poprawa w porównaniu z odtwarzaniem w okienku
playera.

Testy dla Media playera 7 z Windows i VPlayera 0.5
Codek zainstalowany:
DivX Codec 3.11 FIX by Dynamite,
potem odinstalowany i zainstalowany w jego miejsce:
Codec DivX 3.20

Wg. mnie to w okienku film powinien być odgrywany płynnie, a najwyżej
szarpać przy fullscreen (co IMHO wykazywałoby na zbyt wolny procesor).

--
Janusz - Vahanara