Re: DIVX - ręce opadają

Autor: Vetch <no_at_e.mail.available>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 11:51:41 MET

Witam !

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara@olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
news:95r4eg$fp4$1@news.tpi.pl...
> Intel Celereon 633 MHz
> 64MB RAMu (wolne, tylko sześćdziesiątki, o setkach i szybszych nie ma
mowy).
> Dysk Seagate Medalist 4GB (nie chce mi się rozbierać kompa, by sprawdzić,
> czy to 3200 czy 5400 obr/min.
> Stara karta na AGP Riva 128 (8 MB RAM)
> Windows 98 PL (standard, a nie SE)

na takim procu, powinno chodzić idealnie płynnie, chociaż największym bólem
jest mały ram - 128MB byłoby ok - lepiej się pospieszyć póki tanie...
Dla dużych plików divx kodeki stosują duży bufor - jeśli masz dużo programów
działających w tle, to większy ram jest konieczny.

jeśli masz zainstalowany Windows Media Player 6.4, to doinstaluj kodek DivX
3.11 i ewentualnie patch DivX 3.11 scene detect, lub od razu
DivX 3.2.2B. Inne kodeki to strata czasu.
Kodeki znajdziesz na mojej stronie, nowy player też - obciąża kompa tylko w
max 3%, tak więc filmy muszą chodzic płynnie.
Adres w stopce.

Sprawdź czy karta grafiki ma przydzielone przerwanie w biosie - teoretycznie
nie trzeba, ale a nuż...
jak nic nie da, to pożycz od kogoś np kartę GeForce2 MX i wtedy zobacz czy
się poprawi.
Ta stara riva może nie mieć wszystkich funkcji niezbędnych do prawidłowego
działania directshow...

--
---
Pozdrowienia