Overclocking D800 Abit KT7A

Autor: <j_sliwka_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 09:09:17 MET

Czesc.

Jestem poczatkujacym overclockerem, prosze o wyrozumialosc.
Mam D800, ABIT KT7A, TITAN. Maksymalna stabilna częstotliwosc
jaka uzyskalem to 933MHz przy ustawieniach w BIOSIE:
CPUx7,
FSB/PCI 133/33
CORE VOLTAGE 1,775V
temp. procka przy tym ustawieniu ok.50C.
Mialem nadzieje wyciagnac wiecej z tego sprzetu.
Przy ustawieniu 7,5x133(1000Mhz) wyskakiwal napis:
'bios rom checksum error'.
Przy ustawieniu 10x100 procek nie ruszal, podobnie przy 8x125.
Moze cos skopalem przy malowaniu mostkow? (polaczylem
wszystkie mostki L1).
Nie wiem co moge (musze) jeszcze zmienic aby osiagnac lepszy
wynik?

Za wszelkie rady i sugestie z gory dzieki.Pozdrawiam Jacek.