Re: AMD/Intel - refleksje

Autor: AnUbiS <Rafaeel_at_poczta.fm>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 08:53:46 MET

Nie dawno skladalem kompa wujkowi ja sam zdecydowalem za niego ze bedzie to
duron. Komputer jest bardzo stabilny, prawie ...zadnych blekitnych ekranow
:) jest duzo szybszy nic celeron (sprawdzalem) widac to chocby w czasie
ladowania windy no i te gierki....! pametac trzeba tylko o serwis paku -4
pod fia apollo bo bez tego ani rusz..

Użytkownik "Kris" <kris@pc.com.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,

> Brak sensownej odpowiedzi na tak postawione pytanie ...

> Tak :-)
>
> Oczywiście nic nie zmieni możliwości procesorów ale cena nie jest
wartością
> niezmienną ...

> Sam procesor? Jest lepszy. No mógłby się mniej grzać ... ale to detal ...

CelII

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl