2 systemy

Autor: Piotrek <plukasik_at_priv2.onet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 08:32:57 MET

Witam
Mam u siebie 2 systemy W98 i W2k. Aktualnie jestem na etapie niebieskich
ekranow W98 i stoje przed koniecznoscia zmiany systemu na WME.
Wobec tego mam pytanko jak bezbolesnie usunac W2k - chodzi mi o pliki
bootowalne umozliwiajace wybor systemu - czy je wycinac, modyfikowac czy
jeszcze cos innego - chce zeby mi sie domyslnie ladowal W98.
Moze jest jakas www opisujaca te czynnosci?
Bede wdzieczny za porady.
Piotrek