Re: przeciwskaniania przeciw 24 ON

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv5.onet.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 01:36:37 MET

"Paweł" wrote:

> Jedynym przeciwskazaniem może być W98SE. Po dłuższej pracy: 2-4 dni może
> się zawiesić.

Wszystko zależy co się robi...
Mój win95osr2 wiesza się bardzo rzadko (a jak już to zawsze wiem dla czego
się powiesił ;-)
Jednak niestety w zależności od tego co robię jest wymagane przeładowanie
pomiędzy raz na godzinę, a raz na tydzień - niestety to wina programów
których używam: niektóre pozostawiają śmieci i zasoby systemu maleją do 50%
- reset jest wymagany ;-(((
Jednak, gdy komp robi za serwer, a ja go mało ruszam (czytaj: nie odpalam
programów śmiecących w zasobach), to spokojnie chodzi 2 tygodnie (dłużej nie
sprawdzałem ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|