Re: ram 133 na plycie vx

Autor: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 16:37:56 MET

The Rober G wrote:

> [...]

:))) LOL

1 Naucz sie cytowac
2 a ja mamVXa ktory widzi kosc 128MB PC133 i co ?

CZestotliwosc NIE MA ABSOLUTNIE ZNACZENIA !! napisz to sobie na
monitorze , znaczenie ma organizacja kosci na plytce RAMu/DIMa.

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not