Re: Realtek a Intel810

Autor: Raku <raku_at_kki.net.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 12:36:01 MET

> sprzęt: karta sieciowa Realtek 8139 i komp z płytą główną na chipach Intel
> 810
>
> problem: po puszczeniu pinga do innej stacji w sieci tracone jest ok.
20-25%
> pakietów...

Myslę że to nie wina 810ki tylko Realteka - dla mnie to wielkie dziadostwo
szczegolnie w oprawie Geniusa.

Potrafi zrobic przekłamania na pliku 1 Mb - więc co się mozna spodziewać po
tych kartach przy pracy np. z bazami danych wiadomo. Podczas pracy zetknąłem
się z paroma firmami który miały niezły bajzel przez właśnie realteka- po
wymianie na 3COMa jak ręką odjął !!!

Omijajcie te karty szerokim kołem !!!!

Ja osobiście radziłbym dołożyć 20 zł i kupić coś lepszego.

Raku