Re: Bootmanager - jaki ?

Autor: Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 12:03:34 MET

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:3A7FCBB8.CA9EB0A3@poczta.fm...

> BSL - http://www.kawecki.prv.pl/

OK wszystko fajnie, sciagnalem go, przestudiowalem instrukcje, zmienilem
partycje, ustawilem menu.

I co sie dzieje - pierwszy system na pierwszym dysku uruchamia sie slicznie,
natomiast jesli chce uruchomic drugi system z drugiego dysku wyskakuje
informacja : "Nieprawidlowy dysk" itp. itd.

Najdziwniejsze jest to ze wczesniejsze bootmanagery ktore mi wpadly w rece
tez cos takiego potrafily wyswietlic.

Teraz pytanie - w czym jest problem bo ja juz naprawde nie wiem, a sadze ze
wszystko robilem wg. wskazowek.

Maciej Machacz
xenes@ds13.agh.edu.pl
ICQ:54914949