Re: Nagrywanie obrazu z tunera na HDD - pomocy ...

Autor: Kaizen <_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 10:39:28 MET

Rony wrote:
[...]
> Probowalem zgrywac Virtual Dubem 1.3c , ale mialem czarny ekran zamiast
> obrazu.

W sumie NTG i do tego crosspost, ale:

A odpalałeś najpierw program do tunera? Najpierw ustawiasz kanał, który
chcesz zgrywać, wychodzisz z programu do TV i odpalasz VD --> capture
avi. Powinno być ok. Virual Dub jest da best.

Z tym sprzętem możesz zrzucać od razu do divx w 1/2 pal 25 klatek,
dźwięk do PCM a dopiero później do mp3 (u mnie nie da się od razu do
divx i mp3).

BTW. Zna ktoś programik, który działa jak magnetowid z PixelView TV
Pack. Chodzi mi głównie o możliwość zaprogramowania (różnych) stacji,
godzin rozpoczęcia i zakończenia nagrywania. Zgrywania w dowolnym
formacie. Takie połączenie Virtual Duba z dobrym programem do obsługi
karty. Jakby jeszcze potrafił wyłączyć kompa po zgraniu ostatniego
zadania to byłoby super.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen@poczta.fm