Re: Jaki DURON i JAKA PLYTA do niego ???

Autor: [[[SUSHI]]] <sushi_at_dino.open.net.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 10:30:02 MET

Użytkownik "<HOST> Pio" <piosz@polbox.com> napisał w wiadomości
news:95oe10$fdi$1@korweta.task.gda.pl...
> Pytanko jakiego Durona polecacie ....
> i jaka plyte do niego ....
>
> Nie ukrywam ze bardziej chodzi mi o przyzwoita cene niz bajery ....
> Aha co do plyty to dobrze by bylo gdyby byly dwie opcjie z podkrecaniem
i.......

Nie polecam ECS mialem i nie bylem zadowolny. Jezeli kasa pozwala to MSI KT7
PRO 2 , moim zadaniem niezly wspolczynnik mozliwosc/cena.
Ale wybor nalezy do Ciebie. Do overclockingu sie nadaje i to bardzo. Ja mam
700@800 narazie bo zbieram na lepszy cooler :)))
Aha jak cos to www.benchamark.ceti.pl tam wszystko pisze , polecam.

pozdrawiam
sushi