Outlook Express - problem z czcionkami.

Autor: Michal_ <sunshine_at_viper.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 09:43:38 MET

Mialem zainstalowany jakis starszy pakiet Outlooka 5.0. Niestety
przegladarka czasami robila bledy na strona WWW nie mogac poradzic sobie z
niektorymi skryptami. Chcialem zostawic sobie mojego starego Outolook
Expressa i zainstalowac jedynie nowa przegladarke. Tak i tez uczynilem.
Wszystko poszlo gladko, jednak teraz mam problem z czcionkami w Outlooku!

Wczesniej wszystkie listy byly pokazywane Arialem teraz mam prawdopodobnie
Times New Roman?! Niestety nie moge tego zmienic w zakladce Read-->Fonts.
Nawet nie moge zmienic rozmiaru czcionki - po prostu Outlook nie reaguje
zupelnie na wprowadzane zmiany.

Ma ktos moze jakis pomysl co uczynic jeszcze aby miec mozliwosc pisania i
czytania mailii dzieki ARIALOWI? Pisanie i czytanie w Times;ie troche mnie
meczy!!

Dzieki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Michal