cd i uruchamianie po wlozeniu do napedu

Autor: <serwan_at_il.pw.edu.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 09:06:14 MET

witam,
chcialbym zrobic cd ktory po wlozeniu do napedu bedzie automatycznie
uruchamial przegladarke intenretowa i otwieral strone zapisana na
plycie; o ile wiem za realizowanie jakichkolwiek czynnosci po
wlozeniu plyty do napedu odpowiedzialny jest plik autorun.inf; czy
w takim razie wystarczy, ze bedzie mial postac jak nizej:

[autorun]
open=index.html
icon=index.ico

gdzien index.html to strona ktora chce otworzyc, a index.ico - jakas
ikonka, ktora nawet nie wiem po co jest, ale jest wpisywana w plikach
autorun.inf jakie przegladam? czy moze trzeba to rozwiazac jakos
inaczej? bede wdzieczny za sugestie
pozdrawiam
serwan
serwan@il.pw.edu.pl