Re: OVERCLOCKING celeron , PPGA i przejsciowka na slot1

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 00:11:44 MET

On Sun, 4 Feb 2001 16:04:54 +0100, "oozy" <dark7@friko7.onet.pl>
wrote:

>WITAM
>czy ktoś mam może doświadczenia z podkręcaniem zestawu podobnego do mojego :
>Celeron 466 PPGA płyta LUCKY STAR 6ABX2V slot1 i przejściówka ppga/slot1 ,
>128
>RAM DIMM PC133
>
>w necie spotkałem się ze sprzecznymi opiniami , jedni twierdzą ze tego celka
>nie da się zbytnio podkręcić i maksymalną częstotliwość magistrali ustalić
>najlepiej na 75 mhz , w innych artykułach napisano ze nie ma specjalnych
>problemów z magistralą 100 mhz ???
1. Ten Celeron to raczej nienajlepszy material na krecenie (powyzej
75Mhz fsb moze byc raczej cienko)
2. Ta plyta tez rewelacyjna do tych celow nie jest.

Jesli mozesz to wymus na przejsciowce wyzsze napiecie zasilania (na
poczatek o 0.1) i sparwadz jak dziala na 75. Jesli wciaz niestabilnie
to jeszcze 0.1V itd. (raczej nie przekraczalbym napiecie 2.4V - szkoda
procka). Jesli przejsciowka nie ma reg. napiecia to pozycz od kogos na
probe taka ze zworkami do ustawiania i sparawdz jak to bedzie dzialac.
No i wiatraczek konkretny by sie przydal.

Pozdrawiam
Glide