Re: Nowe detonatory 6.50 - co nowego?

Autor: Kris <kris_at_pc.com.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 00:11:20 MET

Czesc,

> Co nowego daja nowe detki jezeli chodzi o funkcjonalnosc?

Rozbudowa TV-out Dual dla MX. To sprawdzilem. Reszta bez zmian. Klasycznie
pewnie kilka bledów wyeliminowali i pewnie cos dodali ...

> Co chodzi szybciej a co wolniej (a co sie zawiesza :))?

Mnie nic sie nie zawiesilo. Na GeForce chodzi podobnie (kilka fps nie
stanowi).

> Kiedy HSR o ile bedzie?

Bedzie ... z NV20 :-)

> Czy jest jakis serwis gdzie pisza co nowego w nowych driverach?

Mozliwe ... ale daj ludziom przetestowac :-)

> BTW: mam MX'a.

Próbowalem :-)

> .bistro

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."