Re: Sprzet marzen za 50,000zl :)))

Autor: Corran <corran_at_poland.com>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 20:25:00 MET

Użytkownik "Sierus" <Sierus@go2.pl> napisał w wiadomości
news:95kllj$6oa$1@news.tpi.pl...

> Kolejny oszolom!?! Dzieki ale ja nie rzucam postow na grupe z pytanie co
by
> bylo gdyby. "Gdyby babcia miala wąsa była by dziadkiem". Jaki jest sens
> myslenia co by bylo gdybym mial 50 tys. zlotych? Kupno komputera do
grania?
> [dlatego mowie o PS2]. A moze dwie nagrywarki do CD_R i DVD-RAM? Jezuu...

Sluchaj mnie uwaznie, ci ludzia skladaja swoj WYMAZONY komputer za te
pieniadze, to poprostu taka mentalnosc czlowieka (zalicza sie do niej
wiekszosc grupowiczow, lacznie ze mna) ze chcialby miec wszystkie cuda jakie
tylko ci ludzie z Intela/Nvidi/AMD/Microsoft/NASA wymyslili. To sa wlasnie
Ich mazenia, to nie musi miec sensu.

Kto sie ze mna zgadza?

Corran