Re: Zasilanie dysku twardego...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 16:18:13 MET

"J.F." <jfox@friko6.onet.pl> wrote in message news:3abcd69b.42513361@nc...

> Ja tylko nie jestem pewny - czy to nosniki i technologia sa takie
> dobre, czy to te dyski IDE same przydzielaja sciezki zastepcze.
> Ostatnio to byc moze nawet potrafia to zrobic w czasie pracy -
> tzn jak zauwaza ze czytanie sprawia im problem to juz przeniosa ...

Dokładnie - Western Digital promuje ostatnio właśnie taką technologię.
Nazywa się to chyba DataLifeGuard... czy coś w tym stylu i z opisu
wynika, że działać to pewnie będzie tak jak mówisz: jest trochę
zapasowych ścieżek na dysku które obsadza się w czasie pracy gdy
zauważy się błąd na którejś z wcześniej obsadzonych danymi...

:-)