Re: OVERCLOCKING celeron , PPGA i przejsciowka na slot1

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 14:31:24 MET

> Dnia 5 Feb 2001 10:10:58 +0100, <adadur@poczta.onet.pl> zostalo
> napisane:
>
> (....)
> Sorry, ze tak Ci dzis odpowiadam, ale czy nie warto bylo obciac cytat
> przed tymi trzema zdaniami? Czlowiek sie napali na nowa wiedze, a
> tu... ;)))
> Podsumowujac: 433, 466 na ogol b. slabo sie kreca (dla mnie krecenie
> Celerona = FSB 100, no moze _troche_ mniej)... A poza tym, warto miec
> w miare porzadna plyte.
>
> Pozdrawiam
> Jarek

> [...]
Oczywiście warto mieć nie tylko pożądną płytę ale i calą resztę - zgadzam sie w
zupełności. Należalo by tylko sprawdzić koszt każdej z możliwych opcji i
zobaczyć czy się to opłaca (rozważyć parę spraw np. czy wogóle optrzebujemy już
teraz większego powera w naszym kompie). Obecnie Celeron 466 jest jescze
pożądnym sprzętem. A sprawa krecenia celeronow to już inna historia (to też
pononi za sobą koszty, szczególnie gdy chcemy wycisnąć maxa z naszego CPU).