Wydajność Gforce 2MX?

Autor: Paweł Łupina <klakier_at_ds.awf.gda.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 12:54:53 MET

Witam wszystkich!
Mam pytanie. Mam karte grafiki Gforce'a 2MX (nVidii) na Duronie 600 z 128
Ramu. Zegar grafiki jest taktowany 175MHz.Czy mozna w twj opcji sprzetowej
poprawic wydajnosc tej karty? Jak? Zainstalowalem Detonator 4. Chodzi to bez
zarzutów, ale na przyszlość to warto wiedzieć co można z tym zrobić.
Przykręciłem ostatnio (we właściwościach karty - speedrunner) zegar grafiki
na 200 Mhz - nie widzialem żadnych różnic a system często się wywalał.
Musiałem wrócić do normalnych ustawien. Jeżeli ktoś ma coś do powiedzenia na
ten temat to bardzo proszę.
Pozdrawiam
Klakier