Re: Monitory 21'' jaki wybrac.

Autor: Janko Wiśniewski <jan28ko_at_kki.net.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 11:03:36 MET

Użytkownik "Piotr F." <piotrflo@hot.pl> napisał w wiadomości
news:95lsrd$pue$1@news.tpi.pl...
> Koledzy,
> Mam prosbe o pomoc w wyborze monitora 21'' mieszczacego sie w cenie 3500
zl
> netto.
> Wasze opinie i porady. Tylko 21'' nie 19'' interesuje mnie.
> Jesli mozecie to pomozcie.
> Mysle o View Sonic 815P. takie parametry. plama 0,25
> (1600x1200@91Hz, 1280x1024@106Hz, 1024x768@139Hz, 800x600@160Hz),
> a monitory firmy ForMac?
> Pozdrawiam Serdecznie
> Piotr Florczuk.
Obawiam sie, ze to nie ta grupa. Sproboj na grupach poswieconych grafice,
jest szansa, ze trafisz na kilku ludzi ktorzy zajmuja sie tym zawodowo i
beda mogli sie podzielic doswiadczeniem. Na tej grupie juz od 17" w gore
pojawiaja sie straszne glupoty - typu "mam Belinea i jestem zadowolony, albo
mialem Samsunga - straszne g.. po pol roku sie popsul". Parametry wszystkie
21" maja wysokie. Mysle, ze przed tak powaznym zakupem przejechalbym do
kilku dystrybutorow takich monitorow np. ELSA czy View Sonic i poogladal
sobie na wlasne oczy. A swoja droga to targi byly dobra okazja, zeby sobie
poogladac monitory.